lauantai 1. marraskuuta 2008

Lauvvantai

Tänään on otsikon ilmoittama päivä. Minulla on jääkaapissa olutta ja ilma on surkea. Mitäpä sitä siis muuta kuin viettämään halloween pippaloita. Pukua ei tullut tehtyä mutta onneksi omistan turkoosi-violetin pipon joka päässä olen entistä kuvottavampi ilmestys, eli se sopinee tähän tilanteeseen.

Lumi tuli eilen sitten ihan kunnolla, myrskysi oikein. "Talvi ylläti autoilijat."- Lukee lehdissä joka vuosi. Itselleni ei tule koskaan yllätyksenä koska talvi on tullut jo 23 kertaa minun elämän aikana eikä kertaakaan ole jättänyt tulematta se. Talvirenkaat ajattelin hommata autoon kunhan ei ole enää tälläiset sohjokelit ja uskallan ajaa kotiin nitä vaihtamaan.

Tiistaina on go-time sitcomin osalta, nyt on kaikki valmiina. Maanantaina vielä kasataan kamppeet ja tiistaina siis harjoittelu. Keskiviikkona the real deal. Eikä edes jännitä, ei ainakaan niin paljoa kuin paloharjoitus videota kuvatessa.

Marraskuun puolelle vaihdettii viimeyöllä noin kello 00.00.01 mikä tarkoittaa, että synttärit on 2 viikon päässä. Miksi sitä silti odottaa vaikka tietää, ettei mitään hienoa enää tule tapahtumaan\tehtyä.. Olemme kälviällä Media-Assistenttipäivillä ja sieltä palatessa on tuo 14 päivä ja ajan opistolle päästyä suoraan ouluun ja käväsen varmaan parilla Snookerissa.

Lainaus: "En minä ole virtahepo, vaan Muumipappa!"
Tuli äskö muumeja telekkarista

moro!

1 kommentti:

manninen kirjoitti...

Täällä pohjoisessa ei ole edes lunta!

Ja halloween bileissä olin itsekkin. Meikä tanssi baarissa oksettavasti ja pilasin kaikkien muiden illan!