perjantai 22. helmikuuta 2013

Nyt menee lujaa

Oon nyt tuolla uudessa paikassa ollut töissä 4 päivää. Eilen päällikkö tuli juttelemaan kanssani. Hän halusi kertoa, että palkkaani tullaan nostamaan ensiviikosta lähtien ja että minun asenne on ollut niin hyvää, että voitaisiin alkaa opettelemaan minun kanssa lähetyksen ja lähetyspäivän ohjaamista. Melkoista! On kyllä hienoa, että omaa työpanosta arvostetaan ja siitä saa kehua molemmista firmoista missä olen hommissa. Silti pelottaa, että riittääkö sekään. Haaveenahan on siinä suhteessa stressitön elämä, että vakityö olisi hieno olla olemassa vaikka onnistuneella freelancerin toiminnalla voisi tinata enemmän. Silloin vain riskit ovat suuremmat. Ja nyt kun menee näin lujaa, niin se mahdollinen äkkipysäys pelottaa eniten.

Pitääkin opetella vielä enemmän elämään tässä ja nyt ja nauttia kyydistä.

Soi: Riutta -  Olen Nähnyt Parempaa

Ei kommentteja: