torstai 14. helmikuuta 2013

Uusia hommia

Alotin tänään tekeen keikkaa myös YLE:lle. Soittelivat alkuviikosta, että entinen opettajani oli minua siellä suostutellut ja sain paikan ilman, että paikkaa hain tai että he olisivat työnäytteitäni nähneet. Aika jännää. Vakipaikka ei siis kyseessä ole, vaan olen tuntityöläinen ja teen keikkaa kun sitä on minulle tarjolla. Nyt näyttäisi ihan kivasti olevan. Ja tuo ettei työ ole täysipäiväistä mahdollistaa sen, että voin edelleen tehdä keikkaa myös tuonne Klaffille, missä olen harjoittelun jälkeen aika paljon keikkaa tehnytkin.  Ja kyllähän siitä melko nätisti maksetaan kun freelancerin palkalla tekee kahteen paikkaan hommaa.

Tänään tosiaan oli eka päivä ja tuntui hyvältä. Henkilökunta on mukavaa ja talon toimintatavat ovat loogisia. On myös hienoa, että tuolla käytettävä laitteisto on sellaista josta minulla on paljon kokemusta.

Soi: Kingston Wall - Time

2 kommenttia:

Wille kirjoitti...

Onneksi olkoon! Ei taida olla helpoin ala saada töitä muutenkaan.

Niko kirjoitti...

Kiitosta! Ei kyllä helpoin ala ole tämä töiden puolesta. Varsinkaan täällä pohjoisessa. Toivottavasti menee kaikki hyvin tästä eteenpäinkin!